woensdag 31 augustus 2011

ULTRAMODERN -100% nieuw- salon+eetplaats

ULTRAMODERN -100% nieuw- salon+eetplaats Beste, Wegens persoonlijke omstandigheden ga ik mijn appartement zelf niet bewonen en stel ik AL mijn meubelen te koop. Deze zijn 100 % ONGEBRUIKT (heb er namelijk nooit gewoond) en werden allemaal pas dit jaar geleverd NA maart. Het zijn kwalitatieve producten die komen van de betere meubelzaak! Dit alles wordt samen verkocht aangezien alles met een meubellift moet worden verhuisd, hetgeen vrij duur is. (Deze lift betaal ik ten gunste van de koper!) Het gaat om de volgende meubelen: 1. Zetel - Nieuwprijs ¤ 900(pas geleverd in juli) 2. Ultramoderne eettafel met lederen zitbank, drie barkrukken voorzien van lederen kussentje en op maat gemaakt glas om de eettafel niet te beschadigen - Nieuwprijs ¤ 1500 3. Tv-meubel in wit laké - Nieuwprijs ¤ 3954. Tapijt (merk) gekend voor hoge kwaliteit en duurzaamheid (speciaal op maat voor onder de eetplaats) - Nieuwprijs ¤ 628 Alle garantiedocumten bijgeleverd! Totaal nieuwprijs: 3423 euro -> ALLES samen weg aan 2950 euro...Ik betaal de meubellift (3e verdieping) als u zelf alles komt ophalen. U kunt op onze hulp rekenen om alles in te laden. Ideaal om te starten met KWALITATIEVE producten waar u nog lang van zal kunnen genieten. Met vriendelijke groeten, Kim Stalpaert
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten